Alla inlägg den 6 maj 2011

Av tjockaste - 6 maj 2011 18:04

Denna dryck är kanske bara bluff vad vet jag, men jag tror på den så detta dricker jaf före varje tränings pass och jag upplever att jag får en annan ork än tidigare. Bästa smakerna är Apelsin och Jordgubb/kiwi.

Absolut värt att testa!

Av tjockaste - 6 maj 2011 17:49

Idag har jag faktiskt varit och tränat i ca en timme mest konditonträning, men även lite armar och mage samt rygg. Känndes kanon fast jag var helt slut efter och bara längtade hen för att sova. Jag åkte ju å tränade driekt efter att jag slutat efter min natt.


Åt fil och kellogs K special innan jag somnade och sedan vid 12 tiden när det var dax för lunch så åt jag ärtsoppa och knäcke macka. Men sedan brakade det lite åt skogen.....Jag vart sugen igen vid tre tiden och åt en halv Naturdiet bar och drack vatten sedan hämtade jag barnen så fick jag en knäppa och klämmde i mig ett litet paket russin och en rad med choklad rutor.

Och nu till middag vart der fredags mys med våfflor, men nu ska ja inte äta mer idag och kan med lugn se att jag har ändå ätit betydligt bättre än vad jag brukar. å detta ser jag som ett framsteg trots allt.


Vägning och mätning har jag inte hunnit med idag då jag vill göra det på morgonen så det blir i morgon.


/Tjockaste

Presentation

Tjockisens tankar och väg till ett smalare liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards